onsdag, november 15, 2006

Dansmatta in da haos!

Jag älskar den redan! Man blir sjukt svettig! Och sjukt roligt! Svetten rinner bokstavligen i ansiktet på mig! Perfa! Hurra!

Här kommer en mycket muppig bild på mig som Jakopp tog när jag dansade dansmatta alldeles nyssens





Annars väldigt stressigt som vanligt. En vecka till premiär typ! Hurra! Roligt! Man kan titta på våran hemsida nu också, www.gbgimpro.se hurra! Den har jakopp gjort. Med konstnärliga smakrådens hjälp - Maribe och Ozzy. Fin! Färdig! (nästan, lite mer bilder bara) Hurra!

Idag har jag gjort hummus för första gången in min liv. Gott! Nyttigt! Hurra!

Dagens enda dipp var att fuskaren lyckats mygla sig igenom nätverket och har kommit undan anmärkning. Dumt och orättvist.

7 kommentarer:

Anonym sa...

You're smalning! Najs to si! Hejja dig!
Jag vill också dansa dansmatta!

Lindex

Anonym sa...

Hur lyckades hon komma undan??? Skandal!

Anonym sa...

Jag vill tipsa om en blogg
www.nejtillvm.blogg.se

KuriÅsa sa...

De gick på hennes grej om att det var fel dokument hennes brolla lämnat in. Sugigt.

KuriÅsa sa...

Förstod inte vvvbloggen

Anonym sa...

Gillar du fotboll?
I så fall förstår du inte vvv...

KuriÅsa sa...

Är varken för eller emot fotboll. Ganska nollställd faktiskt. Vet att man ska sparka bollen mot motståndarnas mål. Och att jag hejjar på ÖIS, fast jag vet inte var de ligger i... allsvenskan?