torsdag, november 09, 2006

god damn it

Men va eeee detta? Kände lite energi förut, typ mellan... tre och halv fyra. Då tänkte jag YES jag är tillbaks. Sen dog den. Nu är jag sjukt trött igen.

F tipsade om att jag skulle träna ihjäl mig så jag blev trött på riktigt och kunde somna på nätterna. Så det har jag gjort typ. I två dagar bara iofs men ändå... Fast när jag tränar så känns det som om musklerna är gjorda av bly... det känns inte heller så bra. Känns som om jag piskar en liggande utmattad slav vid foten av pyramiden.

S (tror jag det var?) tipsade om att jag skulle lyssna på riktigt bra jäkla musik så jag blev pigg. Det gjorde jag också. Kändes ungefär som slaven.

Dagens dilemma: Ska jag gå till Penang imorrn? Snubben lär vara där. Bör jag träffa honom igen? Eller bör jag lägga benen på ryggen?

Inga kommentarer: