fredag, november 17, 2006

Tillägg om snubbar som inte vet vad de vill och andra snubbar

Förresten så är det lite sådär killar i klump igen. Vilket i Ozzys liv oftast brukar betyda att hon inte får/tar nån av dem. Hmmm. Jag tycker killar är lite kånstiga ibland. Till exempel en snubbe då då som jag inte tänker nämna namnet på men som alla som känner mig irl kanske vet vem det är som jag var tänd på för typ ett år sen. Limmade som fasen på honom, fast fick inte till det riktigt. Han var sådär flyktig, så till slut så la jag ner honom och ignorerade honom totalt, för man kan ju inte hålla på och vela som han gjorde. Well, ignorans är tydligen världens bästa limtub, för nu är han helt på hela tiden. Så fort vi ses håller han på och tallar och slänger långa ögon och vill prata. Jag blir lite sur då. För jag märker att jag har liiiite känslor kvar för honom ändå. Men man vill ju inte gå på samma grej igen. Och förmodligen så beter han sig så bara för att han vill ha uppmärksamhet och bekräftelse. Pucko! Grrr. Dont play with my feelings! Jäla snubbar.

Nu höll jag på att skriva nåt utelämnande om kk:s men jag tog bort det igen. MOahahaha vila i nyfikenhet kära läsekrets!

2 kommentarer:

brelovich sa...

Själv tycker jag att tjejerna är lite konstiga ibland, men vad vet jag? Jag är ju faktiskt kille.

KuriÅsa sa...

Det stora jobbiga är väl att vi inte tänker likadant ibland. Man skulle ha en tjej utan tuttar och med snopp. Det hade varit perfa.