onsdag, november 29, 2006

Kameltå

Hände alla de fantastiska sakerna idag? Nä. Men jag fick se The cameltoe from Hell. Alltid nåt. Jag har också ( i ett desperat försök att undvika pluggeri ) städat hela mitt rum från topp till tå. Ni vet när man typ dammar ovanpå tavlor och dammsuger lister och sånt. Nu kan jag helt plötsligt andas väldigt fint härinne. Dammallergiker som hatar att städa. Ingen bra kombination.

Imorrn tror jag tamejfan att jag ska simma. Knäna gillar inte dansmattan riktigt.


Det var inte den här kameltån jag såg. Men ganska likt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske går att dansa dansmatta i vatten, om du kopplar loss strömmen....
Har du sett Förvandlingen med Play teaterkonst. Riktigt bra.
Ilbecka

Anonym sa...

Jag har för mig att kameltå är något snuskigt...

Anonym sa...

Oki, jag hittade det! Tänk att jag som inte fattade det där med mumindalen och dubbelmacka skulle hänga upp mig på kameltå...

http://www.lyricstop.com/c/cameltoe-fannypack.html

brelovich sa...

Pluggeri, pluggera, pluggerallanla! Oj! Det där bara kom. Förlåt!

Du kan få städa hemma hos mig också om du nu är så förtjust i att låta bra att plugga. Det är mycket skonsamt för knäna. ;)

KuriÅsa sa...

Maribe kolla den här länken istället så får du veta vad cameltoe är. http://i5.photobucket.com/albums/y180/Alexl86/cameltoe.jpg

KuriÅsa sa...

Ilbecka, aldrig hört talas om dem, men det låter ju intressant. Synd att de spelar sista ikväll och jag är helt slutkörd.

Anonym sa...

Jag har en fin bok du kan få läsa: Plugga smart - lär dig mer. Där står det om fina studietekniker. Annars kan jag komma och hålla ett miniföredrag om studieteknik och sambandet mellan städmani och tentavecka.

KuriÅsa sa...

Fast idag har jag faktiskt pluggat nästan hela dagen. Med litet avbrott för mat. Och ett litet tv-avbrott på en timme typ. Och sen kom Robert vid sextiden och då drack vi vin resten av kvällen. Men jag har nog pluggat i alla fall fem timmar idag. Hejja!

Anonym sa...

Tänker på nått helt annat än kameltå nu