onsdag, november 22, 2006

morrnblogg

God morgon kära läsekrets! Idag blir det en liten kort morgonblogg. Inatt drömde jag att det flög ut typ som ett litet häftstift ur min käke, och hela käken lossnade. Hmm. Kanske dags att gå till fabbror tandläkaren och fått fixat käken nu. Måste ju alltid knäcka upp den när jag ska äta och göra andra saker med munnen där man måste ha den på vid gavel.

Jag lyckades också dra ner vårt quizlag igår med två poäng genom att övertyga dem om att Max Martin skriver alla Take thats låtar och att Dennis Pop skrev Britneys första hit. Vi förlorade med ett poäng. Darn. Fast lite orättvist är det, för de har nästan bara frågor om historia och geografi, och vi vet ju alla hur bra jag är på geografi. (Visste inte att Frankrike hade kust mot medelhavet. Och att det var där som rivieran låg. Trodde den låg utåt typ på den långa kusten. Bra Ozzy. Sov på geografilektionerna troligen. Måste ha haft geografi på morgnarna.)

Nu måste jag kasta i mig mat och springa till skolan. *knäcka upp käkleden*

Inga kommentarer: