onsdag, november 08, 2006

dear lordi

Vaedettaförtröttheeeeeeet?
Jag var jättetrött igår kväll.
Och så gick jag och la mig.
Och låg och vred mig till typ två på natten.
Så nu är jag ju sjukt trött.
Men det är nog ingen idé att gå och lägga sig.
För jag kommer nog ändå ligga och vrida mig till typ två på natten.

Sen är det en sak till. Jag är så sjuuuukt lättirriterad just nu. Får spel hela tiden på allt möjligt. "ÅÅÅÅÅ varför är soppåsen så svår att knyta ihop åååååå varför är det lång kaffekö i skolan åååå varför är laxen slut i affären jag måste nog döda dom som jobbar här"

Innerst inne så vet jag väl vad det är för fel... STRESS! Jäla stress. Jag känner mig ju inte stressad alls! Jag tycker stressen är dum som håller på och symptomar när man inte är stressad. Var och simmade idag, hoppas det pluttade bort lite stressvibes. För mycket stillasittande sen skolan började.

Ska man skriva om nåt glatt och upplyftande också? .......................................... Marina har fått jobb på Stadsteatern i Stockholm! Hurra! Cicci ska på polskt spa nästa vecka. Roligt! Och i Ozzys liv då? Well, jag går bara och väntar på att "ORD" ska ha premiär.

Behöver en ryggmassage real bad.

Inga kommentarer: