måndag, maj 01, 2006

Wanna be Spybar?

Hurra! Vi vann quizet igår! Och jag fick städat mitt rum! Känner mig faktiskt inte alls lika stressad nu när det är fint här.

Efter quizet mötte jag upp tre vänner på Babar. Fira Valborg. Vart går vi? Dom ville gå till Nivå. Ozzy vägrar. Så vi gick till ett ställe där ingen av oss varit. Peacock! O my god. Människor som tar sig själva och sin attityd på stort allvar. Backslick så långt ögat nådde, och i dörren stod en tvättäkta Fadde-wannabe som med jämna mellanrum sa till hon i kassan "bara garderob på de här" (vilket innebär att dom fick tio spänn billigare inträde... var det inte rika de skulle föreställa?) I kön hörde jag dessutom en snubbe som sa "jag är ju van vid att ölen kostar 300 spänn styck nu vettu..." Sen blev vi attackerade av ett gäng grabbar som var högre än bröllopstårtan som tyckte att det var så jäkla mycket attityyyd där och ville dansa bugg med oss. Då gick Ozzy hem. Fast vi dansade en stund, det var rätt skoj. Trots de pretentiösa bratsbrudarna som dansade på sofforna.

Idag vill jag fika i sooooooleeeeeeen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till vinsten! det var nog tur att inte jag var med. då hade ni kanske förlorat. eller var det kanske smultrons frånvaro som bidrog??? Hm, tål att tänkas på!!!!

Anonym sa...

Ja man vet aldrig... Måste säga att jag är rätt förvånad, vi var inställda på att loosa och få chips, men inhopparMicke är heeelt grym!