onsdag, maj 24, 2006

Livet är för roligt!

Hur ska man hinna sova när allt är så roligt? Känns som om jag varit inne på detta sisådär tusen gånger förut i min blogg. Hur ska man hinna när allt är så roligt. Satt uppe till 20 i två inatt och pluggade. Överspeedad, överenergisk. Sovit fem timmar. Skola. Nu ska jag snart iväg på after work impro. Roligt! (men trött) Imorrn har vi högläsning av en pjäs på dan. Roligt! (men jag får nog banga, annars klappar jag ihop av trött) På kvällen: Karrrrrijåååke på Rose and Crown. Roligt! (det tänker jag INTE banga hur trött och sjuk jag än är) Och när ska man hinna skriva credot och läsa alla miljarders sidor man ska läsa? Och framförallt, när ska man hinna plugga in allt till tentan? NEJ, jag tänker inte skippa nåt roligt (förutom pjäsläsningen).

Citerar Cicci från hennes barndom: Ininini sinare hålare svin, gerenanenane tooonajt didididididi. (det var nån låt på engelska som de sjöng hittepåengelska till. gissa låten!)



Här kommer en bildillustration av rol. Såhär roligt kan man ha det i skolan.



3 kommentarer:

Anonym sa...

I LOVE ROL!

Anonym sa...

"Postat av: Ozzy
Och handlingen var två personer som stod och väntade på att få gå över gatan, men det var röd gubbe?

2006-maj-16 @ 22:43:59"
...Typ, det var tre kvinnor som spelade män på ett dåligt vis, de väntad epå att gå, ibland blev det grön gubbe då gick en över så stod de och talade med varandra över gatan... sjukt dålig...

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»