måndag, maj 15, 2006

Quizfinal

Igår var det prisutdelning för quizen. Vi visste redan innan att vi vunnit hela omgången, och borde därför såklart varit där hela laget och rubbat i alla fejs att vi rular. Men halva laget jobbade på Liseberg igår kväll, och jag hade som vanligt sjukt mycket text att bita mig igenom, så Smula gick och hämtade priserna själv. Hon ringde några timmar senare.

S: Vi har fått priser.
O (alltså jag): Ah! Vad fick vi?
S: Varsitt säsongskort på Liseberg.

Vilken tur att tre av fyra i laget redan jobbar på Liseberg och har ABSOLUT NOLL användning för korten! Jag kan ju använda mitt för inpassering när jag går dit och hänger med gamla jobbarkompisar. Men... Nån som vill köpa tre årskort? Vilket antiklimax.

För övrigt har jag sjukt svårt att komma ur plugg-koman. Har snöat in på att få klart min lyriksamling (pretto?) så jag sitter bara och filijoxar med den hela tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!! Så snopet! Men så hysteriskt roligt!! Asgarv all the way.

Anonym sa...

Ja, alla ni som känner mig irl förstår ju hur SJUKT snopet det var!