lördag, maj 06, 2006

Hips don't lie

Allvarligt, har ni lyssnat på texten till Shakiras "Hips don't lie"? Annika Lantz hade ett lång inslag om det igår.

Wyclef Jean:
I never really knew that she could dance like this
She makes a man wants to speak Spanish (VA?! Hon dansar så att han blir sugen på att prata spanska??!!)
Como se llama, bonita, mi casa, su casa Shakira, Shakira (vilket betyder; vad heter du? Vacker. Hos mig eller hos dig Shakira Shakira.

Då svarar Shakira:
Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad

Lättköpt tjej.

5 kommentarer:

Anonym sa...

måste bara nämna (läs: skryta) med att jag var där live när Lantz och gäster pratade om det. det var kul! hon verkar lika rolig att titta på som att lyssna på.

grattis i efterskott.

/julie

Anonym sa...

Oj. Har syrran hittat hit oxå?

KuriÅsa sa...

Välkommen Julie! Fan va coolt! Då har jag nästan hört dig i radio. Man kan ju inte låta bli att undra varför du var där.

Anonym sa...

Tack! Syster hade missat att det var HON som hade tipsat mig om din blogg...
Jag var där på radion och spionerade.
Annars kan du höra mig på riktigt i radio imorgon måndag kl.16:30-17.
http://www.studentradion.com

brelovich sa...

Dålig låt - dålig text.

Nej, jag kan verkligen inte lyssna på det där!