söndag, maj 28, 2006

Fest, credo, trosa

Det bästa man kan göra när man kräks på sitt credo är att supa sig full hörde jag. Så det gjorde jag. Hurra! Jätterolig kväll! Festade med Niklas, schlagerbög och sjukt rolig! Gammal gammal vän å hurra.

Nu sitter jag här... skitbra musik i hörlurarna och vill bara sitta och gagga hela natten. Men, måste sova pga jävla credot.

För alla som frågar; Credo betyder jag tror. Vi ska skriva vad vi tror om litteraturundervisning typ. Credo, själva ordet betyder trosövertygelse om man översätter det. Min trosövertygelse? Rim sa TROS! Well vad tror ni vänner, string, tanga, seamless eller ingen trosa? Jag, Rim, Johanna och Jakob röstade för trosa. Ordinär.

3 kommentarer:

Anonym sa...

som tilläg i trosdebatten anser jag att kyrkans trosbekännelse skulle kunna va riktigt rolig...

Anonym sa...

Vi tror på den Trosan allmäktig, himmelens och jordens skapare. Vi tro och på stringtrosan, hennes enfödde dotter vår mamma?

Anonym sa...

Really amazing! Useful information. All the best.
»