fredag, maj 05, 2006

Hemmablogg

Dagens andra blogg! Jag måste vara uttråkad alternativt ha något viktigt att göra som jag inte orkar. Svar ja och ja. Jag måste städa, handla till föllsedagskalaset och plugga. Sitter här med beslutsamhetsångest igen. Jag kan inte koncentrera mig på pluggandet för jag tänker bara på att jag måste städa. Men jag vill inte städa än, för det är så soligt och gött på balkongen. Håller på och försöker beta av en didaktikbok och mörkrets hjärta. Bägge två är dötråkiga. Än så länge i alla fall. Eller så är det våren som gör böckerna tråkiga. Man vill ju bara hångla och gå på picnic hela tiden.

Kan förresten berätta att lektionen jag omnämnde i förra bloggen gick... skitkass. Nä inte skitkass, men den var rätt tråkig och meningslös. Som väntat. Engagemang Ozzy! Hört talas om det?

Nä nu ska jag sätta mig på balkongen igen och ha lite ågren över att jag måste städa och äta upp nåt.

Inga kommentarer: