torsdag, maj 18, 2006

Ozzy- på gränsen till pensionen

Är det så att man måste fejsa att man börjar bli gammal nu eller?

Ozzys åldertecken:
  1. Sminket som runnit under ögat är inte smink. Jag ser ut så.
  2. Vilka vill ha mig? Herrar över 40.
  3. Min ordinarie hårfärg är grå.
  4. Jag har alla kroppshäng man kan ha.
  5. Jag irriterar mig på min nya granne som spelar dunka dunka musik kl halv elva på kvällen.

Å andra sidan har jag ju en del ungdomstecken!

  1. Delar lägenhet med en 24-åring som jobbar som Lisebergskanin.
  2. Älskar slakta zombie-spel.
  3. ......... kom inte på nåt mer.

Kanske är dags att förbeställa en rullator?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk dig ändå. En herre över 40 med de gråa tinningarnas charm, på jakt igen efter så många år av ensamhet, sökandes efter just den rätta att ösa all oändlig kärlek över. Och där står du, redo att bara ta emot och ta emot. Kanske inte vore så dumt ändå?

Anonym sa...

Jo, det vore dumt. Trust me.

Anonym sa...

Du som vill ligga med Irlands bidrag. Eller var det Albaniens bidrag ;-)

Anonym sa...

String-Emil.....only in Germany, Only in Germany.....
Ge mig en kaffemugg med Emil för h-e!! Man vill ju ha alla merch. på sidan. Kan vi inte lägga in en massbeställning, pliiis!?
Fan ta det här fnöiga credot!!
D går segt som stel honung...fast med bajssmak...
Krigo

Anonym sa...

Irlands! Mysegubbe! Faktiskt en fabbror jag kan tänka mig. Men jag är tveksam om han är så intresserad av mig. Ja Krigo, vi hatar alla credot.