onsdag, maj 10, 2006

Felhörningar

Chattade med syrrans granne http://syrrans.blogspot.com och kom osökt in på felhörningar i låtar.

Diana Ross- I want muscles.... "I want mustard!"

Kommer inte ihåg vad de hette, men nån grupp gjorde för några år sedan en låt som hette How bizarre. En snubbe på folkhögskolan jag gick då trodde att de sjöng Parmesan istället för how bizarre.

Trazan och Banarne- Jo balla Trazan apansson, polarn Banarne polarn Banarne polarn Banarneeee.... ELLER coola bananer! ELLER odla bananer!

I'm gonna get dressed for success- I'm gonna get dressed for some sex (cred Maria)

Snook rappade om "ta av dig din truckerkeps". Ta av dig din prickigkeps (cred Maria) Ta av dig din hockeykeps (cred jag själv)

The ants are my friends, they're blowing in the wind

Och så den bästa! Å Saaaaraaaaaa kom uuuut ikväll, jag väntar i hörnet med säden i näven!

Alla inslag ni sett ikväll är autentiska. I'm Ozzy Osbourne, watch us tomorrow in "pathetic life and no hobbie"

5 kommentarer:

sopelisop sa...

Bra att det ordnade sig med födelsedagstårta! Hittade namnet på boken jag pratade om - "Millas kalastårtor" av Camilla Tubertini.
Och hade jag haft ens lite folkvett hade jag ju åtminstone sagt grattis. Så det får bli i efterskott. GRATTIS!

Anonym sa...

Fänk jo! Jag tror jag har bakvänt rekord i gratulationer i min blogg. Inte en enda. På själva föllsedan alltså.

Anonym sa...

Tillägg till felhörningarna: Heavens on fire - Having some fire. Cred Göran

Anonym sa...

I miss you like crazy- I guess you like raisins. Cred Niklas

Matilda sa...

agnetha Faltskog.....rocki com sama va med dig... la la la vill va din tjej...meat is on.... ( Matilda version...)
Tropical summer warmer days,.... and the heat is on..( real version Ungefar)