söndag, maj 21, 2006

Hård helg = dåligt bloggat

Ber om ursäkt för min absens. Hård helg. Fredag skulle ju vara pluggdag. Blev istället spontan shopping-fiking-konserting-festing-öling-dansingdag som slutade mycket sent. Maja i The Sounds rockar röven av alla! Igår skulle jag ta igen plugget jag missade i fredags. Istället låg jag och sov till kl sex, sen gjorde den snälla Jakob och den snälla Maribe och den snälla Julie mat till dem och mig, sen åkte jag till Per och Keene på megaschlagerparty. Kom hem halv två, upp halv åtta, improworkshop från 10-17. Nu är det söndag kväll och jag borde: Läsa en massa svenska dikter, läsa första bandet i Proust långa bokmojäng, läsa läsa läsa OCH skriva klart utkastet till credot. Vad gör jag? Bloggar! Hurra!

Vad säger vi om Lordi? Fantastiskt! Övriga schlagervinnare:

Bästa låten: Ukraina - Show me your love
Bästa hybrisen: Dom dära som sjöng "We are the winners of the eurovision"
Bästa effort: Återigen Lordi. Fatta att dom snubbarna har JOBBAT för sin vinst. En vecka i latexdräkter är beundransvärt.
Ozzy vill ligga med: Irland. Trots McDonaldsfrisyren.
Ozzy vill också ligga med: Rumänien. Fast han var nog gay. Men sjöng som en gud.

Förresten, After Work impro på onsdag! Inte missa!

Nu ska jag försöka tugga i mig åtminstone en svensk dikt. Nattinatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Anonym sa...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»