torsdag, maj 04, 2006

Pömsgladblogg

Hej

Jag är så trött så trött. Återigen inne i en period med sömnlösa nätter. Hur ska man hinna sova när det finns så mycket roligt att göra?!

Imorrn ska jag ha mitt livs första lektion själv, utan handledare, utan klasskamrat. Hjälp. Och jag är helt nochig. Jag orkar inte. Jag hittar på nåt. Eller, vi har ju en planering, men den är för avancerad, och jag har inte läst in mig på Mats del som jag ska hålla imorrn. Meeeen skit samma. Det löser sig alltid.

Sitter just nu med massa färg i håret. Jakob har fått smeta. Hejja killar som kan färga hår.

Jag har städat vardagsrummet sjukt mycket idag, jättefint där nu. Bara köket och toan och hallen kvar. Det går fort. Hurra!

Oj oj jag kolar nästan vippen av trötthet. Ska vi slå vad om att jag inte kommer kunna somna ändå när jag går och lägger mig?

Hmm... måste jag blogga i tio minuter till eller kan man göra nåt annat medans man väntar? Skulle ringa Marina medans färgen satt i. Det gjorde jag också. Upptaget. Hon pratar troligen med G. Som i Göran. Han som är konspiratorisk med Stefan. Sauk. Göran fyllde år igår. Grattis Göran! Nähä hon pratade med mormorrrr.

Nu måste jag prata i telefon ajö

Inga kommentarer: