måndag, maj 22, 2006

Sömnpiller och överdriven kärlekskonsumtion

Och till dagens sömnpiller utmärker vi.... tadammm! Marcel Proust! Lyssnar på den istället för att läsa, orkar inte läsa, ögonen blöder snart av allt läsande. Somnade dock så sött efter ca 10 minuters lyssnande och sov i två timmar! Galet. Hårda helger = trött Ozzy i en vecka. Känns som om det finns risk för en hård vecka också. Sova har vi inte hört talas om in Ozzyland.

Å jättebra låt på radion nu. Undrar vem och vad det var... *kolla* Chris Stills - When the pain dies down. Den var fin. Oj nu spelar dom Ola Magnell. SRX är verkligen en gyllene radiokanal för oss som fastnat i dåtiden. Kom på idag att jag faktiskt gjort det till viss del, i alla fall vad gäller viss kulturkonsumtion.

Planen för veckan är: (förutom plugga arslet av mig) HITTA MANNEN I MITT LIV. Låter som en bra veckoplan tycker jag. En vecka, det är ju rätt lång tid, kan inte vara så svårt att hitta nån på en vecka? Jag har ju trots allt varit kär tre gånger i år redan. Fatta, tre gånger! Funderar på om mitt kärlekstrassel grundar sig i nåt omedvetet konstigt som jag inte kan komma på. Det är väl ändå rätt galet att bli kär en gång i månaden typ?

Shit jag måste verkligen ladda hem Springsteens nya, den verkar så grymt bra.

3 kommentarer:

KuriÅsa sa...

Nej det var fel Bruce-skiva, den jag skulle ladda ner var Bruce - We shall overcome - The Seegersessions. Han tolkar gamla Seegerlåtar. Helt sjuuuukt bra skiva!

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»