lördag, september 30, 2006

Karaoke, smygbögar och introquiz

After Work impro igår alltså. Helt sjuuuuuuuuukt mycket folk! Folk fick inte plats, stod och knödde som packade sillar i ingången. Oh my god. Och Ozzys hals tyckte väl det var sådär halvkul att göra sig hörd i folkmängden. MEN, inget hindrar en viking. Åkte direkt till KARAOKEN efteråt. Såhär roligt kan man ha på karaoken

Kan också tillägga att smygbögen som jag bloggade om för en vecka sedan limmade som en liten blå på Ozzy. Ända tills stället stängde. Då var det snack om att gå vidare, men då kunde han inte gå ut och dansa för han hade skjorta på sig. Han kan bara dansa i t-shirt. Hmm... Och han drack San Fransisco och nån cocosdrink och cider... Och han sjunger typ Boys to men... Och han hävdar fortfarande att han är hetero... Finns det så fjolliga heterokillar? Han spelar trumpet också, det kanske är liiiite macho?

Var och dealade med Rose and Crown om att hålla i introquiz där på måndagar. Om jag gör det så får jag troligen tusen pix per kväll efter skatt. Då är frågan: Hur stor kommer Ozzys stressnivå vara om hon bokar in varenda måndagkväll i ett helt år framöver? Måste ha vikarier. Smula är lite på. Nån mer som är intresserad? Jag kommer alltså att vara uppbokad alla måndagkvällar och tisdagkvällar... men å andra sidan kommer jag tjäna fyratusen i månaden... å tredje sidan så kommer jag ju tjäna för mycket då så csn kommer väl sno mitt studiebidrag... å fjärde sidan skulle det ju vara sjukt kul att hålla i det... HJÄLP!!!

Måste bara tillägga att jag äääääääälskar karaoken! Fan vad bizarra saker det händer där jämt! Igår fick jag till exempel höra en fransman sjunga 800 grader. Dom har för övrigt ändrat taktik, och har bara öppet fredag lördag. Resten av dagarna jobbar William som tolk. För han pratar ELVA SPRÅÅÅÅÅÅÅÅÅK! (Alla utom svenska...?)

2 kommentarer:

Rim sa...

Hahaha, han kanske tolkar på två främmande språk. Det kanske är jättestor efterfrågan på folk som kan tolka från franska till kinesiska. Eller han kanske är kines på riktigt? I Kina pratar de ju tolv språk.

KuriÅsa sa...

Tror han är från Malaysia. Eller är det Vietnam? Tycker det är jättekomiskt att han tolkar i alla fall eftersom han är så sjukt svår att förstå på svenska