måndag, september 25, 2006

Vegeterad Ozzzz

Absolut noll inspiration! Det har inte hänt ett skit här sen i fredags kväll. Jag har bara b-uppsatsat och tittat på tv. Vegeterat totalt. Haft döont i höften också. Ordinerade mig själv två dagars stillestånd. Och nu får jag nästan krupp.

Och fan vad dålig jag är på SIMS CITYYYYY! Jag blir bara pank hela tiden, och jag klarar inte av att platta till marken så jag kan bygga släta fina vägar, och alla rådgivarna bara skäller på mig och säger att jag måste bygga mera kraftverk och vattenverk och polisstationer och alla bara flyttar för det är så långt att pendla!

Jag ska nog slänga det spelet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja eller söka hjälp för spelberoende ;-)

Rim sa...

eller googla "Sim City cheats" så att du kan få flera hundra tusen med ett enkelt kommando.

KuriÅsa sa...

Röstar på Rims tips!