söndag, september 17, 2006

Ykköskanava

Jag älskar datorer så mycket! Utom när de krånglar! Vilket min helg varit fylld av. Datakrångel!!! Direkt efter min euforiska bredbandsupplevelse hos mamma så fick hennes dator virus och vägrar använda internet. Försökte fixa med hjälp av Jakobs goda råd per telefon. Gick åt h-vete. När jag kommer hem tjuter bara min dator när jag försöker starta den. Grrrrrrrr!

Jag har badat fyra gånger i havet! Senast igår! Helt underbart. Vi fick dessutom se helt bizarra djur. En st spindelkrabba, och typ en miljard konstiga manetliknande djur som såg ut som aliens from outer space.

Klasskräftskivan var ett antiklimax.

Och nu har jag b-uppsatsångest. Fet sådan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

how about sänka förväntningarna på saker å ting. Fast det sa vi ju..att vi skulle tagga ner. Men man kan ju flabba åt det nu.bara ordet klassfestkräftskiva e ju roligt :-)

KuriÅsa sa...

Försökte sänka som fan! Gick inge bra.