onsdag, september 13, 2006

Simning och helg

Ozzy haver sportat. Ozzy haver simmat. (Har en liten onsdags-simningstradition med Göran och Jakob och emellanåt Marina) Dutti Ozzy simmade alldeles memsam! Eller ja, det fanns ju andra människor där också, bland annat en hunk som kanske kollade in mig, svårt att avgöra när man är i en simbassäng. Och man kan ju inte direkt flörta i badet. Dessutom dräller det av läbbiga snuskfarbröder där emellanåt, så stämningen är inte direkt... sensuaaaal. Det var en jätterolig farbror där idag som såg ut som en fotboll. Han la sig på rygg och flöt och vispade lite med händerna. Till slut fick han upp lite fart ändå så han tog sig framåt. Emellanåt simmade han bröstsim. Oo hoho han såg så skojig ut! Det såg ut som om han inte andades utan bara höll andan. I kinderna. Dom stod rakt upp! Hur man nu lyckas med det, men det gjorde dom!

Imorrn ska jag åka till landeeeeeeeeet! Till mammaaaaaaaa! Och ensliga strandeeeeeeeeeeen! Och det ska vara 23 grader och soooooooooooool! Och vi ska ha kräftskiva också på fredaaaaaaaaag! Hurraaaaaaaaaa! Så det blir nog blogguppehåll här några dagar. Mammas modem har avlidit.

8 kommentarer:

Anonym sa...

ånaj, då får jag ha uppehåll i min bloggläsarrutin.

KuriÅsa sa...

Se dagens inlägg :)

KuriÅsa sa...

Long tajm no blogg-see förresten borås!

Anonym sa...

Äresant? Läser du min?
Jag såg faktiskt dig på ett café för några veckor sedan (under EM) och sa till min kollega: Skumt detta, men tjejen där borta har en väldigt rolig blogg jag brukar hän ge mig åt.
Kollegan: jag håller mig så långt från nätet som jag kan, det verkar skumt.

I like bakåtsträvare.

Anonym sa...

hän
ge
hänge

...ber om ursäkt för särskrivning - men hänge kändes inte heller rätt?

KuriÅsa sa...

Det var som fan! Varför kom du inte fram och sa hej? Var det månne... vad heter det... Sweet coffee bar? I brunnsparken?

Anonym sa...

På Brogyllen var det. Nästa gång ska jag ladda för en hälsning. (Eller ja, nästa gång. Det lär ju dröja - nu blir sg utan g ett tag...)

KuriÅsa sa...

Hmm.... Undras just om det var den berömda bakelseondsdagen...? Dom har ju sjukt goda bakelser där!