tisdag, september 12, 2006

Fyra fina iakttagelser

Dagens iakttagelse nr ett: Keso is da shit! Det är fan gott till allt! Och gott som det är! Mumma!

Dagens iakttagelse nr två: Vissa tider under kvällen är det typ maaaassa folk inloggade på msn, men inte vid sin dator. Andra tider är samma personer inloggade, och vid datorn. Tänker att det måste gå något väldigt bra på tv just nu som alla tittar på, och som jag missar, eftersom jag är online. Nu tittar dom på.... Nya rum? Nää! Så illa kan det inte vara! Desperate houswives? Är jag den enda i hela Sverige som inte förstått charmen med hysteriska hemmafruar?

Dagens blabla tre: Jag har fått ett myggbett på hälsenan.

Fyra: Sötningsmedel är bullshit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sötningsmedel framkallar..taadaa..sötsug! e inte det mongo så säg. å dessutom har det laxerande effekt *L*

KuriÅsa sa...

Jättemongo!

Matilda sa...

Mitt nya liv utan socker och cigg resulterade i coccos toppar.. i tusental!!! men med grönt te till..
Nu har vi internet igen så nu ska jag börja bolgga och sånt igen! kraizzar

KuriÅsa sa...

Hur lyckades du med det när du inte har några pengar? Men hurra för dig och cocostoppar i alla fall! Åååå vad goooott med cocostoppar! ååå.... Men grönt te är grymt bra hörde jag på radion idag. Det motverkar hjärt och kärlsjukdomar. Så det var ju döbra!