tisdag, september 26, 2006

Existentiella sjukdomsfrågor

Eftersom jag fortfarande är sjuk är risken stor att den här bloggen kommer handla om
  1. Hur synd det är om mig eller
  2. Hur rik och stor och platt min Sims City-stad blivit eller
  3. Hur roligt alla andra har det.

Men ISTÄLLET blir det nu existentiella frågestunden!

Varför kissar man så mycket när man är förkyld? Man dricker ju inte mer än vanligt.

Dör man om man kissar så mycket som jag gör när jag är förkyld?

Varför kissar man inte på sig i sömnen när man är jättekissnödig?

Hur mycket kiss är det egentligen man kissar ut?

Och till sist en icke-kissrelaterad existentiell fråga:

Var går gränsen för hur stubbiga ben man kan ha utan att skämmas? Alltså vid de tillfällen då man inte kommer vara närgången med sina ben mot nån annans ben. Var går den "synliga gränsen" if jo knåw whåt aj min.

Inga kommentarer: