fredag, september 01, 2006

Blandblogg

MEN vad jag har blivit dålig på att blogga! Skärpning Ozzy!

Var på världens trevligaste efterfest i onsdags natt. (Efter att vi avverkat Linnéterrassen, Uppåt Framåt och Rockbaren.) En snubbe blev sugen på negerbollar (citat. jag säger chokladbollar av rädsla för afrikansk hämnd.) och gick in på seven eleven och köpte en hel jättepåse med n... chokladbollar som han gick och bjöd alla möjliga på. Sen gick vi hem till honom och hans polare, och snubbarna ställer sig och wokar mitt i natten! Värsta goda nudelmojjan med kyckling och grejor. Var hemma halv sex på morgonen. Duktigt!

Jag är jättedålig däremot på att landa i stan. Har inte packat upp mina saker än. (Kom hem i tisdags.) Saker överallt som jag bara blir irriterad på.

Imorrn ska jag jobba som clown! Hurra!

Inga kommentarer: