måndag, september 11, 2006

Himmel och helveteblogg

Ååååå studievägledningen... Da plejs to bi! Ooo så mycket frågor och ångest som lyftes från mina axlar! Och vilken bra studievägledare! Hurra!

Studievägledare är guds barn. Cykelkorgstjuvar är djävulens avskum. JAG HATAR MIN NYA CYKELKORG! Hur ska jag få tag på en lika bra som den jag hade? Buähähäääääää!

Hittade skalade paranötter i påse idag. Hurra!

Köpte en jääääättedyr räksallad på Evas Paley idag. 15 räkor! FEMTON! Vet ni hur liten hög med räkor det är??!! Då gick jag och klagade och sa: Ursäkta, men ska det verkligen vara såhär lite räkor i en sallad som kostar 85 kronor? Fick svaret: Ja, det är en bestämd mängd, vill man ha mer får man betala extra. BETALA EXTRA! NÄR DEN KOSTAR 85 SPÄNN??!! Då sa jag: Det var fanemej det sämsta! O. Vilken kraft det var i de orden. Hade glömt att man måste bojkotta Evas Paley och alla dess avfällingar. (Condeco och Fröken Olsson) Blääääääää!

Sprang helt oförhappandes på Matilda (som jag delade läga i Paris med) på stan idag. Hurraaaa!!

.... och älskade cykelkorg. Om du läser det här... Kom hem! Allt är förlåtet!

Inga kommentarer: