lördag, september 23, 2006

Ozzy raggar håmåsar

Lyssna på den här skitkorkade uppraggningen jag gjorde i går då! (Var inte menat att bli en uppraggning, men sen hängde jag med honom hela kvällen ända tills Fia och Danielle (http://livsrutin.blogg.se) slet iväg mig.)

Står och pratar med en av stammisarna om att vi var singlar båda två. (Ozzy fattar inte vinken!)

Ozzy: Men har inte du nån polare du kan tota ihop mig med? (sjysst!) Eller, du kanske inte har några heteropolare!
Killen: ÖÖööö... varför skulle jag inte ha det? Tror du att jag är gay?!
Ozzy: Jaa, det är klart du är!
Killen: VARFÖR TROR ALLA ATT JAG ÄR GAY?! Det är jag inte.
Ozzy: Hur gammal är du?
Killen: 25.
Ozzy: Jaha. Då har du inte kommit på det än bara.

Åååå vilken snäll och charmig flicka jag är. Sen bjöd han upp mig och ville dansa styrdans.

Ozzy: Hjäälp jag dansar med bögen!

Hur många charmpoäng är det? Hoppas han fattade humorn. Han var jättesöt.

Inga kommentarer: