tisdag, september 19, 2006

Blandade småinlägg

VILKEN TUR att det bara folk som REDAN HAAAAAR PENGAAAR som får låna pengar av SEB! Det var väl snällt! Jäla puckobank. Dumma SEB, ni som varit så bra så länge, varför blev ni så dumma nu?

Jag har alltså hittat en döfin läga som jag vill köpa. Måste fixa lån ba. Nån som är sugen på att slänga upp några hundratusen till en stackars stackars flicka med död pappa och stackars förtidspensionerad moder? Ååååå stackars baaaaaaaarn!

Lekte ni stackars barnleken när ni var små? Matilda (se Matildas nya blogg, länk här bredvid!) som jag bodde med i Paris, vi upptäckte under vår tid där att vi båda varit helt kära i stackarsbarnleken när vi var små. Så det blev myyyycket stackarsbarn i Paris! Staaaackars baaarn som får gå utan för det fina fina slottet (Versailles, satan vad det blåste!) och bara titta in i det vackra slottet där alla barnen dansar runt i fina klänningar och äter helstekt gris! Och staaaaackars baaaaaarn som var tvungna att dricka en massa öl fast dom egentligen inte ville! Och staaaackars baarn två hela månader utan tv-apparat! (Vi köpte en... en kvadratdecimeter stor. Svartvit. Veckan innan jul fick vi en 14-tummare av en granne. Jubel och fröjd! Franska lekprogram och chocolat hela julen!) Vi hade också ett roligt kill-diagram. Och franskpoäng. Detta kommer jag skriva om imorgon kanske. Vilket vill ni höra om? Franskpoängen eller killdiagrammet? Flest röster vinner. (Ja, jag jobbar hårt för fler kommentarer!)

Jag har en stadig läsare av bloggen som är mystisk. En person från Uppsala som klickar på min länk i Ciccis blogg för att komma in i min. Hej Uppsala! Roligt när man har läsare som man inte vet vilka dom är. Fast det kan ju vara nån jag känner. Eller nån Cicci känner.

Jag har också en läsare i Linköping. Som jag tror jag vet vem det är! Som jag aldrig har sett! Men får höra talas om varenda dag typ hehe.

Nu ska jag försöka bli av med min överskottsenergi på något sätt. Tv brukar vara bra. God natt älskade läsekrets!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är franskpoäng och vad är killdiagram? Om de är roliga båda två så vill jag att du skriver om båda. Eller göra en cliffhanger, ena dagen killdiagram och ett par dagar senare om franskpoängen.

Nu ska jag tillbaka till Foucault-kompendiumet. Den sög först, men nu är den mer intressant.

Au revoir!

Anonym sa...

röstar på: killdiagram
:D