torsdag, september 28, 2006

Ååååå stackars miiiiiiiig

Jag e för sjuuuuk för en blogg! För sjuk för allt. För sjuk för att läsa. För sjuk för att skriva. För sjuk för att prata. Nu har jag varit sjuk i snart fyra dagar. Det är ju JÄTTELÄNGE!!! Well, imorrn tänker jag vara frisk vare sig kroppen vill eller inte, för då är det

AFTER WORK IMPROOOOOO!!!
och jag har dessutom lovat att hålla i det, så då kan man iiiinte ha ont i halsen. Så det så. Dumma hals.
Min Sims-stad är nu så stor att det nästan bara är avenyer överallt och höghusen är så höga att man inte ser gatorna. Funderar på att skicka in ett litet jättemonster som får trampa sönder lite så man får göra lite nytt. Man kan skicka in ett monster som är byggt av bilar eller nåt sånt. Hmm....
*försvinner in i Simland*

2 kommentarer:

Anonym sa...

när börjar det?

KuriÅsa sa...

Halv sju