fredag, februari 24, 2006

Tröttblogg

Godafton kära läsare.

Jag är skittrött!!! Blir bläblogg idag. Tenta idag ja. Gick la sådääääär med tanke på hur sjukt mycket jag har pluggat. Dumma. Och sen var det after work impro. Moa, konnektivbindningarnas drottning, för er som läst kommentarerna var uppe och gjorde ett bejublat juck-inlägg! Själv var jag mest helt kass, inte alls i form idag. KAN ha med att jag är helt utkörd att göra.

Här kommer en länk till APAN som ville ha det. Jag kan inte skriva htmlkoder apan, men här är länken till Jakobs hemsida; http://jakob.ishavstorsken.se/ hurra välkommen till den. Välkommen till den alla andra som inte är apan också förresten. Jakob lägger in en bild varje dag på vad han gjorde klockan två för en vecka sen. Mycket roligt stundtals. Vi är också ett gäng stammisnördar som inte har några liv som låtsas att vi har ett socialt liv genom att skriva till varandra i Jakobs gästbok.

Nu ska jag sova. Och imorrn ska jag måla barn i ansiktet på Frölunda torg.

Inga kommentarer: