söndag, februari 12, 2006

Fylleblogg

Det var fan! Antingen bloggar jag på fyllan eller på bakfyllan nuförtiden. Skyller på att jag är inne i min "skit i skolan"- period. Ska snart bli nyktrare och ordentligare.

Dagsrapport: Lords of death sög bäverpung idag. Vi loosa med fem ynka poäng!!! Fast dom som vann hade å andra sidan varit på quizen i ett år och i inte vunnit en enda gång, så den bjuder vi på. Vi har ju vunnit 50% av gångerna vi varit där. Det var alldeles för lite synthpop idag, S & J:s specialitet.

Rapport nr 2: Jag umgås enstaka gånger med ett as. Jag var idag på väg att gå ifrån en halvdrucken öl i ren ilska. N, det är inte dig jag menar, du är en snäll och rolig människa. Jag menar den tredje som var kvar. Grrr. Den människan kan verkligen driva en till vansinneeeeeeee!

Rapport nr 3: Handlar om saker jag ejenklien inte kan skriva om här. Jag har en kommentar vad gäller denna sak. Bröööööööööööööööl!

Ja jag erkänner, jag är hyfsat pruttfull när jag nu skriver detta. Förra veckan bloggade jag också på pruttfyllan, men jag vet inte vad som hände! Jag skrev på ytterst dåligt kodad franska och trodde jag var smart. Jag avslutade också bloggen med "jag kanske tar bort det här imorrn när jag vaknar i nyktrare tillstånd". Sen när jag skulle ta bort det jag skrivit så fanns det inte med i bloggen. Så jag antar att Gud ville vara snäll mot mig och tog bort det av ren barmhärtighet.

För övrigt så har jag en kommentar till. DET VAR HELVETE VAD DET ÄR KILLAR ÖVERALLT! Jag blir galen. Det är för stort utbud. Kan man inte få alla? (Förutom aset jag nämnde tidigare. Honom har jag god lust att bomba.) Jag kan inte bestämma mig för vem jag ska haffa, vilket bara resulterar i att jag inte haffar nån. För er av manligt kön som läser detta (förutom aset, som turligt nog inte läser min blogg) så kan jag bara säga att ni är lovely. Aj lavv jo all. Det finns inga dåliga killar, bara dåliga kläder.

Inga kommentarer: