onsdag, februari 08, 2006

I fukin' did it... and it and it and it and it....

Vad är detta för jävla överskottsenergi? Idag har jag

...i och för sig skolkat från ett studiebesök, men det var bara för att jag satt och skrev utkastet till skitsent och sen kunde jag inte somna... men jag har

grupparbetat i typ tre timmar med basgruppen
pluggat på ett café i nästan tre timmar
städat hela lägenheten
diskat nästan all disk
tvättat tre maskiner tvätt
bytt lakan i sängen

och nu måste jag läsa en jävla text tills imorrn. blä blä. vill vila. vill inte använda versaler.

Jag måste hitta ett sätt att slappna av på.

Förutom you know what. Dåligt med det nuförtiden. Och förutom alkohol. Mycket av det nuförtiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är dåligt med "you know what" här i Tuna med.

brelovich sa...

Är det Tuna som i E-Tuna eller Tunaberg?

eTuna, den elektroniska varianten.

Fan vad jag svamlar. "Ligga" är den korrekta termen. Fullständigt harmlös. På gränsen till barntillåten.

Alldeles för lite ligga här på Arendal också. Man kanske skulle ansöka om att få skriva på Runkbloggen.