fredag, februari 17, 2006

Fnöö (internskämt)

Ondskan har givit vika litegrand. Nu är det ju faktiskt ganska fin snö också. Fin snö är inte ond. Bara ful snö, till exempel gul snö. Blankrad.

Idag samlades basgruppen (alla utom en liten sjukling) och läste upp våra noveller för varandra. Hemska upplevelse! Jag led verkligen! Fy fan vilken plåga. Alltså inte av att lyssna på de andras, de var jättebra, men av att läsa upp min egen! Och diskutera den! En mycket oangenäm upplevelse. Jag vill ha min text ifred! Och nej, jag kommer INTE lägga ut den i bloggen.

Förresten, det slås ju något slags rekord ikväll. Ozzy är INTE på karaoke! Buhu! De andra är där såklart, men själv har jag just insett att kassan börjar sina. Dessutom ska jag på stor privatfest imorrn, så jag vill inte vara bakis. Var hemma hos N och åt mat ikväll istället. Trevligt. Pömsigt. Men trevligt. Satsfragment. Miljöskadad? Ja.

3 kommentarer:

brelovich sa...

Inte karaoke? Vad är det här nu då? Jag är helt förkrossad!

Naturligtvis måste du publicera din novell. Vad är annars syftet med att skriva?

Anonym sa...

Syftet med att skriva i det här fallet är att få ett bra betyg. Tråkigt men sant. Vaddå, man måste väl verkligen inte publicera det man skriver? Det är absolut inte det främsta syftet för mig i alla fall.

brelovich sa...

Allt man skriver måste publiceras enligt den så kallade blottarprincipen.

Vi fläker ut oss fullständigt. Allt skall bort!