lördag, januari 07, 2006

Sliten ja

Alltså det får inte vara så kul med sprit och sång i kombination! Hur ska man kunna hålla sig hemma när nåt är så vansinnigt skoj?!

Kanske ska rapportera att jag är hemma i stan igen. Äntligen! Börjar bli människa igen. Torsdag kväll tillbringades på 1) Stage door- mat 2) Rose and Crown- sång och alkohol och stalkande hårdrockskines 3) Sticky fingers där jag var äldst av alla och fick flest ragg av alla! Tror mitt syskonbarn har rätt, jag ser nog ut som 17. År gammal alltså. Tyvärr så går jag ju inte själv igång på 17-åringar, så jag vinglade hem vid tretiden, ensam men glad ändå.

Gårdagen tillbringades 1) I sängen 2) I stadsteaterns sminkloge väntandes på klippning 3) I stadsteaterns sminkloges klippstol, höll på att somna medans kompisen M klippte. 4) Hemma hos vännen S med alfapet och vin 5) Penang- sång och alkohol 6) Hemma hos vännen S med nynningstävling. Sen blev jag fyllekär. Hoppas det går över. Han är typ.. 24? Ooo så go dock. Fin. Rolig. Sjunger fint. Intelligent. Det går nog över snart, det brukar fylleförälskelserna göra.

När jag sedan sovit fem timmar släpade jag mig upp för att titta på vännen L och hennes hund när dom tävlade på hundmässan. Där satt vi, feruketanesvärt bakis båda två. Hon sprang och kräktes precis innan hon skulle upp i ringen. Inte hunden alltså. Vännen L. Men vovven va så duktig! Hon vann och hade jättefin fjong på svansen. Därefter bibblabesök och fika. Sen soffaaaaaaaa. Och nu är jag så trött så jag nästan dör. Men jag kan ju inte gå och lägga mig nu när livet är så roligt! För övrigt så var hårdrockskinesen på samma buss som mig när jag åkte hem från caféet. Tänk om han förföljer mig på allvar?

För bilder på hårdrockskinesen, gå in på www.karaoke.info.se

Inga kommentarer: