lördag, januari 28, 2006

Dagsrapport

Idag bröt jag sockerförbudet. Jakobs rostade macka luktade för gott. Dessutom har jag tröttnat. Det är tråkigt och jobbigt att inte kunna äta ute, inte kunna fika och alltid tacka nej när folk bjuder på något. MEN, avbrottet är bara en vecka. Sen återgår jag igen. Behöver en paus nu bara. För trött.

Idag är det horisontalläge som gäller. Gårkvällen blev inte så hård som man kan tro, mycket alkohol men inte så sen hemgång. Hemma två kanske. Inledde med after work impro där jag blev full och gjorde bort mig på slutet. Som tur var hann jag göra några riktigt sjyssta scener innan det, så mitt rykte är väl inte helt skamfilat än. Gjorde bland annat ett bejublat framträdande som bokhyllan Ivar förklädd till Fåtöljen Fredrik. Sen fortsatte kvällen som vanligt på karaoken. Riktigt rajraj igår! Två från klassen var där och var pruttfulla, och den ena var så jävla rolig! Inte nämna några namn, men för er som känner henne så är det hon den superintelligenta i grupp B som gått i vår klass sen peddan och som har jättehöga prestationskrav och har sjungit i countryband. Hon var så sjukt rolig så jag fan dog. Därför är det min ande som skriver den här bloggen eftersom jag är död.

1 kommentar:

brelovich sa...

Din ande är välkommen på Saturday Night Flex på Kontiki i Gamlestan, men jag antar att kroppen avstår pga avlidelse.