måndag, januari 09, 2006

Bojkotta Ericsson!!!!!

Ghaaaaaaaah! Dagen började med att jag kollade jobbmailen. Hade fått mail från Ericsson, som anlitat oss för ett fett jobb nästa söndag, som AVBOKADE JOBBET!!!!!!!!!!!!!!!! Se så lätt tusenlapparna flyger sin kos! Vill nu alltså uppmana alla till fet bojkott av Ericsson. Dom är opålitliga och kapitalistiska! Det skulle knappast märkas i deras feta budget om dom betalade oss, men istället får vi som privatpersoner ta en jävla ekonomisk smäll.

Jävla skit att jag har en Ericssontelefon själv. Måste nog plocka fram min gamla Nokia.

Skolan började idag också. Var det en lyckokick eller en gäspning? Bästa svar vinner ett fiiiint pris.

En Ericssontelefon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag röstar för gäspning!! Så kändes det iaf när jag satt på X2000 kl 06.40 tisdagen den 3:e januari. Och det endast för att åka till Tuna för en ynka (livsavgörande) handledning.