tisdag, januari 31, 2006

Quiz och stress

Lords of darkness var bara halvbra ikväll. Vi provade allmänbildningsquizet på Notting Hill istället för det på Delirium.

Delirium: Dyr öl, äckligt vin, otrevlig personal, jag kan nästan inga svar alls, stämningen är otrevlig och lokalen är ful och omysig. Dock rular vi ju, som sagt, två flygbiljetter och tusen spänn vunnet redan.

Notting Hill: Gott vin, billigt öl, trevlig personal, jag kan fler svar där än på Delirium, stämningen är inte ens jämförbar, lokalen är halvmysig och det är större raggpotential. Dessutom kan jag tillägga att dom ikväll hade OZZY-TEMA! Quizledaren var utklädd till Ozzy och utslagsfrågorna var om Ozzy. Fan att vi inte var tillräckligt bra så jag kunde fått varit med och rulat på Ozzy-frågorna!

I övrigt är jag helt sönderstressad trots att jag bara fokuserar på skolan nu. Vet inte hur jag ska bete mig för att få kontroll över mitt stressbeteende.

1 kommentar:

Anonym sa...

Amateur Sexchat

Amateur Sexbilder

Webcam Erotikchat