måndag, januari 16, 2006

Så kan det gå- en cirkelkomposition

Såhär kan det gå:

Dagens insikt nr 1; Jag är rätt snygg.

Dagens insikt nr 2; Jakob åker hemifrån imorrn så jag får lägenheten själv i en vecka.

Dagens insikt nr 3; Mat med ädelost i blir alltid god.

Dagens insikt nr 4; Stadsbiblioteket är jättekallt

Dagens insikt nr 5; Universitetsbiblioteket är jättevarmt.

Dagens upptäkt nr 1; Sveriges radios webkanal X. Mycket bra i ungefär en timme när jag satte på den. Sen kom den hatade r&b:n och ställde till det. Kan nån tala om för mig varför r&b finns? Kan nån dessutom tala om varför ALLA klubbar spelar den skiten? Alla som dansar kan väl inte gilla r&b?

Dagens upptäkt nr 2; Det finns tydligen något i litteraturen som kallas cirkelkomposition. (Jag försöker mig på en i dagens blogg.)

Dagens upptäkt nr 3; Jag har glömt söka studielån och står på ruinens brant.

Så kan det gå.

Inga kommentarer: