söndag, januari 22, 2006

Den tjära leken

Idag har det varit noll klänga vägg. Jag har nämligen fifflat till mig lite pengar. Med tyngdpunkten på LITE. Startade med ett bad, sedan bussen till barnkalas hos barnet som för några bloggar sen sa att jag ser ut som en sjuttonåring, sen bussen tillbaka till stan för att rula på ett musik-introquiz på Notting Hill. Och HAN var där! HAN har jag också skrivit om i nån tidigare blogg. En av mina fyllekärlekar som jag hoppas ska gå över. Oooo han är fin. Fast det blir nog aldrig mer än ett avståndstrån av det. I slutet av kvällen var det en del folk kvar på puben. Då noterade jag att ALLA var män förutom jag, J och S, och männen var ON THE HUNT! Så då sprang jag hem. Fulla män i medelåldern som vill talla på sjuttonåringar. Huwa.

Nu upptäckte jag att jag inte har bloggat om HAN. Jag har bloggat om en annan han. Den hanen får tyvärr inte lika stora bokstäver. HAN är kanske för bra för att vara sann, eller tråkig. Jag har inte bestämt mig än riktigt. Men han är coolare än ett kylskåp på Nordpolen. Flämt. Tyvärr var inte HAN on the hunt. Inte jag heller så överdrivet mycket. Svårt när man sitter i varsin ände av lokalen.

Inga kommentarer: