onsdag, april 09, 2008

This blogginlägg is sponsored by GÅDDÅLMAJTI

Igår gick jag in på den flashiga frisörsalongen på NK för att köpa min lilla hårprodukt som inte finns någon annan stans i stan.

Kassan. ÅH! GRATISPROVER! Får man ta? Får man ta en av varje? Ja varsågod.

Kommer hem. Undrar vad det var jag tog...?

Chai Latte Soul and Body Wash

SOULwash

Och höjdaren: Instruktionerna.

"Just get into your bath or shower. Wet your body real well and apply as much as you desire, lather it up and let it soak in for 2 or 3 minutes or until you see GOD! Rinse well."

Vad är mest komiskt? Until you see God, eller den torra avslutningen?

Men fan vad skönt. Äntligen kan jag tvätta min smutsiga själ.


7 kommentarer:

Matilda sa...

hepp.. imorgon torsdag ska jag antagligen fika med MArina och lill Alban, hos KAjsa.. är du sugen på att bäbisprata kanske du kommer förbi också!! kramiz

Anonym sa...

gåddålmajti tycker alla gånger att det där är rätt roligt hon med.

//V-V

Anonym sa...

Matilda - ja jag fick precis höra det. Det är ju helt perfekt tajmat att ni ska ses precis när jag ska åka till W-berg och leta kläder med Simon! Hurra för att aldrig ses! ... ööö ... // Ozz

Anonym sa...

*asg* Men har du testat än och skådat ljuset? Hur var Gud i så fall? ;)

KuriÅsa sa...

Jag funderar på om man kan hälla hela innehållet i badvattnet och bli helad i hela kroppen.

Anonym sa...

BWAAHAHAAA!! Underbart! Fast jag vet inte om jag skulle vilja träffa _THE_ Gud i duschen? Va ska Gud göra där? Skrubba ryggen?

KuriÅsa sa...

Gud kan utföra mirakel i dursen!