onsdag, april 09, 2008

Jag hade i alla fall tur med tvålen

Alltså idag har ejenklien varit en jättebra dag. Började med Gudstvålen. Inte tvåla med den. Men läsa på den. I och för sig var jag galet trött efter att inte ha fått sova ordenklitt på jättemånga nätter eftersom stressmonstret vakar vid min säng varje natt just nu.

MEN, sen åkte jag (helt osminkad och ofiffad och utsliten och sömnlös i och för sig) till fabbro Doktorn som visade sig veta allt om mina åkommor och gav mig en remiss till superdupermegaröntgengrejen på sjukhuset, samt en hundrapack skitastarka piller som tar bort smärta och slappnar av musklerna. Hurra!

SEN, åkte jag till bibblan och hittade diverse bucker till c-uppsatsen, samt hann ta en snabb kaffe med tillhörande rik chokladkaka med tillhörande kompis.

SEN, åkte jag till Backa Kulturhus och fick en massa go känsla i kroppen av alla trevliga människor som jag ska jobba med där lite då och då i framtiden förhoppningsvis.

SEN, hade jag inte ätit något förutom den rika chokladkakan sen klockan åtta på morgonen (då jag åt havregrynsgröt, så då får man chokladkaka sig sen, eller?) och klockan var halv fyra så då åkte jag hem och var så hungrig så jag inte pallade att vänta på mat så jag tryckte i mig ett gäng onyttiga mackor. Onyttigt. Inte jättegott heller. Men ändå.

SEN, cyklade jag till dansen och hade ganska trevligt. Men ändå har jag nåt slags tung klump i själen nuvv.

Och det kan jag inte blogga om fan också kan man införa nåt slags blockfunktion på sin blogg? "Kan inte läsas av folk som berörs av dagens innehåll". Det hade varit bra.

Anywhoo, det spelar ju ingen roll om jag har en klump i själen. Det är ju bara att tvätta bort den med gudstvålen! Så bra! Thank you lordi! (finsk brytning)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Finnsck pruutning, heter det.

Anonym sa...

jag brukar säga prytning. borde umgås mer med finnar kanske. eller acne?

//VV