torsdag, april 24, 2008

Det susar i bollen

Nån som är bra på citodon? Jag får ta max 4x2 piller på en dag. Vilket gör mig hög som ett höghus. Så igår tog jag 3x2 piller. Funkade bra rent smärtigt sett, fast jag blev hög och illamående. Idag tänkte jag att jag provar att ta 1,5 piller varje gång, vilket jag gjorde i morse.

Och nu är jag hög som ett hus.

Jag vill inte vara hög som ett hus. Det är läbbigt.

Innan jag tog pillrena tänkte jag "oh yeah, idag mår jag fina fisken, kanske jag lyckas både städa OCH cykla till bibblan för att låna lite bucker till uppsatsen". Nu vill jag mest gå och lägga mig igen, trots att jag sov sisådär 20 timmar igår och nio inatt.


1 kommentar:

Kaktusblomman sa...

Jag vet inte varför du har fått Citodon, men det är inte bra att äta så hög dos under en längre tid. Dels är risken för kodeinberoende stor (ger jättejobbiga abstinensbesvär), dels kan man bli förstoppad vilket inte är så kul. Du bör inte köra bil när du äter Citodon.

Om du har långvarig smärta finns et mediciner som är bättre. Citodon har ju ganska kort verkningstid också, 3-4 timmmar.