fredag, april 25, 2008

På utflykt i verkligheten?

Idag är det projekt reality check som gäller. Jag skall duscha, göra mig i ordning och försöka cykla till bibblan och låna ett par böcker, cykla hem igen och handla på vägen. Misslyckas detta ligger helgens lindyläger risigt till. Så håll tummarna!

Detta kräver kanske en förklaring för att undvika diverse ajja bajja-kommentarer. Hur fanken tänker Ozzy att hon ska kunna gå på dansläger när hon är golvad av knark alternativt har sketaont i ryggen? Well, jag har sketaont när jag sitter. Inte när jag rör mig, inte när jag ligger. Doktorn sa till och med rör dig så mycket du bara kan! Stora problemet sen jag kom hem har varit illamåendet och yrseln som jag får av medicinerna. Så nu har jag provat att gå ner till en tablett fyra gånger om dagen. Mår fortfarande lite illa då och då, men inte alls som igår. Trött fortfarande dock, men tänker att lindy är så skoj så det kanske kan lura mig att orka. För tröttheten är bara kemisk, inte äkta.

Så därför, reality check now.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det försiktigt, bara. Är du borta hela helgen? Jag funderade på att kika förbi på söndag, för jag ska köra Magic till en kurs i stan.

Anonym sa...

Störst belastning för rygg = sitta. Hellre ligga eller stå/gå. Ta det bara lite lugnt./fru y

KuriÅsa sa...

Bror, jag kanske är borta typ nästan hela söndagen om jag har tur. Vilken tid snackar vi?

Hmmm fry Y... vem kan det vara? Ja, ska ta det lite lugnt också, lovar. Fast jag vet, jag är dålig på det.