tisdag, oktober 31, 2006

titel

Weird quiz igår. Halva lokalen ville hellre titta på fotboll. Men de få lag som var där var GRYMMA! Dräparna vann ett presentkort på 200 spänn OCH ett gäng nachos. Trevlickt. KOM NÄSTA VECKA kära bloggläsare, det är så roligt så roligt så!

Måste skriva hemtenta. Urs. Jag har hört att man blir sjuk av sånt. Måste försöka komma ut lite också. Fast jag repar som ett djur den här veckan i och för sig... för den 25 november är det ju premiär för ORD! som jag är med i. Improviserad föreställning mycket skoj mycket skoj. Vore roligt om ni kom på den också.

Jag har nog ingen intressant reflektion att delge er idag. Jag längtar hem till landet. Mucho.

Och turkisk yoghurt is still da shit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yäs, i löööv Törkish joghirt to.
Lindex som gärna hade velat se dig for real inna da weekend that wass.
Saknar

KuriÅsa sa...

Yoghurt rocks, inte ses sucks :(

Anonym sa...

come to da land man! värry vällkamm.. lokk in to ma pläs

KuriÅsa sa...

Kommer kanske nästa helg om jag hinner och inte dör.