söndag, oktober 15, 2006

HATA!

Å fy fan jag är så fruktansvärt irriterad. Har inte sovit ordentligt sen... kanske i onsdags natt... Om man räknar bort att jag var på konsert till halv tolv då. Jag måste få sova snart! Fy fan jag hatar allt och alla när jag inte fått sova. Blärk! Å jag är så arg så arg så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Och allt går ut över stackars Jakob, bara för att han kom in och smällde igen ytterdörren och ropade hallå glatt när jag äntligen somnat och sovit typ tio minuter.

aöldfakölnljkgdn sgk ygka JAG ÄR SÅ JÄVLA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG

4 kommentarer:

Anonym sa...

ytterligheter i denna å förra bloggen *L*

KuriÅsa sa...

O ja. Men nu är jag lite lugnare igen. Jag blir så sjukt irrationell och lättretad när jag inte får ordentligt med sömn.

Anonym sa...

Men du är väl åtminstone frisk nu? Det är inte jag.
Jag vaknar på nätterna av att halsen känns som sandpapper för att jag inte kan andas genom näsan.
Så jag är också sur och tvär.
Och hostig och snorig.
Så mig är det extremt synd om.
Tror jag ska skriva en krönika om eländet...
Petra

Anonym sa...

Det blev en krönika om en Göteborgare som gillar glassbåtar i stället...