måndag, oktober 02, 2006

Två delar som inte alls hänger ihop

Del 1: Lagen om alltings jävlighet. Morgonens förvirring övergick i jävlighet. Var tvungen att släpa mig till affären för att köpa lax och hårskum. När jag kommer dit har dom alla grejer som jag tänkte köpa som jag inte behövde, men dom har inte lax och hårskum. Jag får köpa gele. Gelé i lockigt hår är.... FEL FEL FEL FEL FEEEEL. Men Ozzyhår utan nåt är ännu värre. Dessutom var kassörskorna snorkiga och dumma. Eller så skrattade dom åt att jag kom dit och såg ut som om någon kört mitt huvud i centrifugen och frågar efter hårskum. När jag kom utanför dörren till affären kom sjukt ösregn. Ozzy så sjuk att hon inte kunde springa. Has has i ösregnet.

Del 2: Namn på katter. Danielle (http://livsrutin.blogger.se) har precis döpt sin katt och diskuterar namn på djur i sin blogg. Jag gillar människonamn på djur. Hade en katt som hette Henrik. Roligt när man pratade med folk som inte visste att det var en katt. "Henrik kissade i min väska igår". Cicci (det går bra nu-bloggen) har en katt som heter Gunnar. Roligt! "Gunnar tuggar på mina tår varenda jävla morgon".

Inga kommentarer: