söndag, oktober 29, 2006

Blandade småinlägg som leder fram till the dude next door

Oj oj! Inte bloggat på hela långa helgen! Det har sin naturliga förklaring dock. I fredags var jag borta från kl halv ett på dagen till klockan halv fyra på natten. Igår var jag inte vid mina sinnens fulla bruk. Trött alltså. Hehe.

After work impron var knööööööööökad som vanligt. Vi måste nog komma på nåt smart sätt att knö in mer folk, för nu i fredags var det så trångt så att jag fick två stora blåmärken och rev sönder byxorna när jag skulle försöka ta mig ut i köket och lämna disk.

Som vanligt var det bara tråkmånsar och göknissar som limmade på mig på krogen. Finns det nåt annat än tråkmånsar och göknissar på krogen? Verkar inte så.

Förut innan jag skulle gå till affären knackade jag på hos jakopp http://jakob.ishavstorsken.se/ för att se om han ville ha nåt i affären. Då fnissade han jättemycket, och det visade sig att han just gjort en av sina uppfinningar. Han har nämligen problem med att han bara halkar fram när han sitter i sin kontorsstol vid sin dator, där han sitter en stor del av dagen. Så nu gjorde han ett expriment. (experiment? blir alltid osäker på den stavningen... MEN jag kommer säkerligen få det korrekta svaret av nån liten moa eller goran eller nåt snart hehe) Han hade dragit ett skärp kring sig och stolen. Undrar hur slappa hans ryggmuskler är... Hur som helst så var det mycket underhållande. Han är ganska underhållande, den lille hustomten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att det är tyget på stolen som är problemet... det är nog 100% syntet och halt.

KuriÅsa sa...

Han kanske skulle uppfinna nåt slags gummi-underlägg istället? Fast då ökar ju risken för rövsvett å andra sidan.