lördag, oktober 14, 2006

En glad och meningslös blogg

Alltså allting är så skoj såg jag hinner inte med! Ja, jag har varit där förut. Det borde alltså vara dags för lilla Ozzy att skala bort nåt i sitt liv nu. Fast den här gången känner jag mig inte stressad, det är inget som hänger över mig som jag måste göra NU liksom.

Ja, och vad vill jag ha sagt med det kan man fråga sig? Inte ett jävla skit. Jo jag kanske ville säga att oj vad skoj allt är. Det känns nästan som att jag är kär, fast jag inte är det. Hög på livet helt enkelt. Lajlajlajjjj

Jag har faktiskt inget vettigt alls att säga idag.

Alldeles ensam hemma också. Spelar hög musik och stökar ner i köket. Fast det gör jag å andra sidan när Jakopp är hemma också. Ikväll ska jag däcka i sängen framför senaste lostavsnittet och HELA SÄSONG 6 AV AMERICAS NEXT TOP MODEL! Ja jag erkänner. Jag tittar på det. Och I LOVE IT! It och almost everything else nowadays.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sånna däringa lovely dagar e så jälla gött att ta fram när det e pest :-)