onsdag, oktober 25, 2006

segdeg

Hej jag heter Ozzy och jag fryyyyyyyseeeeeeeer! Sitter just nu iklädd dubbla duntofflor, termobrallor, tjock tröja i ett rum där datorn stått på hela dagen och jag fryyyyseeeeeer! Nu har jag tänt nio ljus, får se om det hjälper. Kallt kallt kallt kallt kallt kallt

Idag borde jag komma med en sjysst betraktelse, men det verkar som om den uteblir. Jag känner nämligen en viss livsfrustration just för tillfället. Eller... det pendlar mellan fan va gött det är och fan det händer inte ett skiiiiiiiiiit! Jag kan bli lite irriterad på den som skrev mitt livs story ibland. Just idag skulle jag vilja slå honom eller henne på käften. Inte för att mitt liv skulle vara jättebajsigt, det är det inte. Han eller hon som skriver Ozzy-boken skulle bara behöva en smäll på käften och fatta att det behövs en liten injektion här av nåt ballt. Vet inte vad.

Har läst nån stans att människans grundläggande behov är mat, sömn, sex och ombyte. Två av fyra "check". Gissa vilka som saknas.

Sen har jag hört också att man faktiskt skriver sin egen livsbok. Och jag som skriver så jäkla bra... Hur fasen kan det bli såhär segt då?

Ska gå en kurs i livs-skrivning.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Värm BOJ-glass så blir du varm....
/ilbecka

KuriÅsa sa...

Sorry att göra dig besviken, men jag äter inte glass. Var bara nyfiken på vad det var. Och varm glass smakar inte tårta. Kör med termobrallor istället.

Anonym sa...

Äter du inte glass?
Du är den enda jag vet som inte gör det...
/Ilby

KuriÅsa sa...

Just för tillfället äter jag nästan ingenting med socker i. Försöker bli en sund själ i en sund kropp. Går ganska bra! Mår fasen så mycket bättre! Inte alls lika trött, inte alls lika sjuk.

Anonym sa...

Jag har tänkt tanken att inte äta saker med socker i. Det håller ett tag, en dag eller så...
Får vänta till mitt lager av Turo Rudi i frysen tagit slut. Men jag har i alla fall slutat dricka coca-cola/pepsi/och alla andra sorters cola.