måndag, oktober 23, 2006

Introquizrapport

Det kom bara fyra lag! Eller... efter ett tag blev vi fem... men ett lag gick efter halva för det var för svårt tyckte dom. Men då kom å andra sidan Lill-Malin och hennes kompis. Undrar vad de lyssnar på... De kunde inte ens Katrina & The Waves - Walking on sunshine. Synd att de gick ändå, de hade ju vunnit Loosers price! Det gjorde istället Lill-Malinlaget, och de blev jätteglada för sitt pris! Hurra! (Och nästa gång skall Cicci komma är Malins looser-vinnarkommentar) Lords of death vann hela quizet och fick en runda i baren. De vann också bonusfrågorna, men Göran var hack i häl! Grymt nära att han tog dem! Så Lords vann en runda till i baren, och nu är dom döfulla och raglar omkring på Klaras.

Själv fick jag en fin utvärdering av Smula med lite goda råd, men i det stora hela var alla jättenöjda. (Det var även Smula, men man kan ju alltid behöva goda råd! Eller?)

På det stora hela är jag faktiskt dönöjd, alla som var där röjde som fasen! Tack kära deltagare för att ni bjöd så mycket på er själva! Och nästa gång skall jag ha en mikrofon så jag inte behöver skrika för att överrösta en hel bar... Det var lite stressande faktiskt.

3 kommentarer:

brelovich sa...

Innntrååååkviss!

In-tråk-viss...

Nä, det där blev ju inte så snällt. Jag tar tillbaka den ordleken. Något annat jag skulle vilja ta tillbaka är min eftermiddag. Vart fan tog den vägen?

Syrrans Granne har förresten ny adress från och med idag. Alla måste uppdatera sina länkar!

http://www.syrransgranne.se/ när tekniken behagar fungera

Anonym sa...

Tror att moi och Ciz får bilda lag nån gång. Hur många ska/får man vara?

Lindex

KuriÅsa sa...

Max fyra i ett lag. Hurra om du kommer!