onsdag, mars 01, 2006

Trevlig blogg med illustration

Vilken härlig dag hahahahaaa man blir härligt glad håhåhåhåå
(Obs alla svensklärarnördar som läser min blogg; varning för satsradningar och satsfragment)
Vet inte vad som gjort att just den här dagen känns så... förnöjsam? Vaknade av mig själv, innan klockan ringde, gjorde mig iordning, blev INTE SEN för ovanlighetens skull, tog en lång promenad i solskenet till frisören A, fick ny färg i håret och en ny frisyr utan att klippa nåt, kom helt lagom till VFU:n, hade en jättesoft trevlig lektion med en av mina favvoklasser, käkade lite, hjälpte handledaren att leta fusk och HITTADE ETT FUSK! En elev hade laddat ner sin inlämnade novell från nätet. Elever tror visst att lärare inte vet vad Google är. Kom hem, fick besök av F som kom med fika, lagade lite käk, tvättade lite... SOFT! Perfa! Men, andra dagar kan vara lika bra, men man bara hatar dom ändå. Jag har kommit fram till att det ofta har med håret att göra. Jag är ju hårnörd, jättenoga med att vara snygg i håret, och har jag en bad hairday, då ligger det en fuktig filt över hela dan. Den blir... obekväm helt enkelt. Fan va ytlig jag måste vara.
Dags för en illustration! Här är min nya frisyr. Får väl se hur länge jag står ut med neråtlugg.

4 kommentarer:

brelovich sa...

Helt fantastisk bild! Mer! Mer! :)

Anonym sa...

Det är sjukt svårt att läsa ett inlägg när det är nån som står och stirrar en rätt i ansiktet..

brelovich sa...

Ärs då! Man får bita ihop lite...

Anonym sa...

Hurra! Mera stirrbilder åt folket